Забезпечити надійний зв'язок як до, так і під час конференції - це зовсім не дрібниця. Учасникам конференції можуть бути представлені чотири види зв'язку - телефон, Інтернет, електронна пошта і факс. Під час конференції найбільше, звичайно, буде задіяний телефон.

Для зв'язку з організаційним і програмним комітетами номер телефону необхідно повідомити в найперших інформаційних повідомленнях. Крім того, з моменту відкриття він повинен бути доступний також на сайті конференції. Взагалі-то більшість людей зараз використовують електронні пошти, так що багато дзвінків чекати не варто. Найбільш активно дзвінки почнуть надходити днів за десять до початку конференції, особливо в тому випадку, якщо ви не будете відповідати на листи, що приходять досить швидко або раптом трапиться який-небудь збій з електронною поштою.

Надійний зв'язок на конференціях

За 12 годин до початку заїзду на день-два необхідно встановити цілодобове чергування біля контактного телефону. З огляду на запізнення поїзда хтось із учасників може приїхати після півночі. А інші ж можуть, навпаки, приїхати рано, ще до початку роботи міського транспорту. Вони повинні отримати консультацію, як їм бути і яким чином добиратися до місця.

Рекомендується мати телефон в місці реєстрації, так як багато хто з прибулих захочуть відразу їм скористатися.

Нарешті, наполегливо рекомендуємо організаторам подбати про те, щоб за кілька днів до відкриття конференції в їх розпорядженні опинилися один-два мобільних телефони. Оперативний зв'язок, який вони можуть забезпечити, помітно полегшує і прискорює вирішення безлічі несподіваних термінових питань, що з'являються безпосередньо перед відкриттям і по ходу конференції.

взять кредит Credit Finance - опытный специалист по предоставлению посреднических услуг на рынке кредитования. Впервые в Украине помощь в кредитовании Бесплатно.

e01f7350